donderdag, november 24, 2005

Aanbod ziektekostenverzekeraar is binnen

Het aanbod van de ziektekostenverzekeraar heb ik gisteren ontvangen.
Alhoewel ze nog in onderhandeling zijn met de werkgever, doen ze een voorlopig voorstel:

€ 78,20 voor de basisverzekering, standaardverzekering zoals zij dat noemen, dat is dan €938,40 voor een heel jaar, maar dan heb ik een eigen risico van € 100,--. Dat heb ik nu ook en dat vind ik niet prettig, ik wil ook wel eens nar de huisarts, zonder meteen lastig gevallen te worden door nota's die ik meteen mag betalen.
Wanneer ik € 3,-- per maand meer betaal, dan heb ik geen eigen risico.
De aanvullende plus verzekering is € 25,95 per maand. Die aanvulling is voor bril, tandarts enz. Dan ben ik weer net zo goed verzekerd, als ik nu ook ben.

Totale kosten €1.285,80 voor een heel jaar alles inclusief. Valt mij niet tegen.

Het aanbod is voorlopig, ze zijn nog in onderhandeling. € 938,40 voor een heel jaar is een absoluut leuke prijs.

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuk prijsje, maar ook ik zit niet te wachten op een eigen bijdrage. Ik moet gelijk naar de dokter kunnen als het nodig is en niet moeten kijken of het financieel wel kan.
    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad niet slecht.. hopelijk valt het bij ons ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen