zondag, november 27, 2005

Gebruik wasmachine.

Afgelopen week heeft een vriendin meerdere keren mijn wasmachine gevuld heeft met haar eigen wasgoed, omdat haar wasmachine kapot was, totdat de monteur bij hen kwam.
Gezin, sportende kinderen, veel meer te wassen dan ik natuurlijjk.
Uit het gebruik van de wasmachine bleken al snel een paar verschillen. Verschillen waar ik met haar niet over heb gepraat, maar die ik absoluut anders aanpak:

Na het legen van de wasmachine, gaat bij mij het lampje uit, ik trek aan het koordje waarmee de electriciteit aan of uit gaat, besparing energie.

Mijn wasmiddel is ook geen Robijn Fleur en Fijn, maar het vloeibare wasmiddel voor de gekleurde was van de Aldi, de allesreiniger van de Aldi voor mijn witte was en de Woolite voor de absoluut fijne spullen.

Wanneer ik me 1 keer heb gedoucht gaat die handdoek niet meteen in de was, om meerdere redenen. Zo vies ben ik niet, dat mijn handdoek vies wordt van 1 x mezelf afdrogen.

De hoeveelheid extra werk, energie enz. Ik moet er toch niet aan denken, om die handdoek te wassen, te drogen, op te vouwen en weer in de kast op te bergen!

2 opmerkingen:

  1. hoi,

    Zelf gebruikte ik een tijdje ferm van bas vd heyden maar de was werd toch niet schoon genoeg:-(
    Dus ik ben weer terug gegaan naar Ariël maar gebruik de helft van wat er op de verpakking staat.
    Ook als de kids hier kleding in de was gooit waarvan ik denk dat kan best nog een keer aan leg ik opgevouwen terug op hun kamer:-)

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu net een nieuw product gezien, WasWonder en dat kan je in plaats van wasmiddel gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is op www.waswonder.nl te zien.

    BeantwoordenVerwijderen