donderdag, november 24, 2005

Help, mijn paspoort kwijt!

Help ik ben mijn paspoort kwijt, en dat is geen kleinigheid. Een boel geld voor de kat zijn
viool, om zo maar eens te zeggen.Waarom was ik eigenlijk op zoek naar dat ding?
Vandaag kreeg ik een aanbod om voor 600 euro inclusief alle kosten een week mee
te gaan cruisen. Nu
vind ik cruisen niet echt super vlot, maar o.k., het leek me wel wat. Ik moet
nog even een nachtje er over slapen, en ik zocht alvast mijn paspoort op. A.s. maandag zou het vertrek zijn.
Zou, want ik ben mijn paspoort kwijt, niet te vinden. Altijd ligt dat ding op
zijn plek in de la. Sorry, Altijd lag dat ding op zijn plek in de la.

Nou ja, jammer dan. Het is ook wel kort dag om te vertrekken en ik heb het
razend druk op mijn werk. Soms komt de stoom uit mijn oren.

2 opmerkingen:

  1. Heb je je paspoort niet ergens in een tas gedaan. Je bent toch tegenwoordig verplicht altijd een identiteitsbewijs bij je te hebben. Zo jammer van het geld, maar ook van een leuke reis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me. Best mogelijk natuurlijk dat dat paspoort ergens zit, waar ik niet van af weet.
    Het is al lang geleden, dat ik hem nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen