maandag, november 28, 2005

Van alles en nog wat

Vanmorgen bleek een struik overdwars het uitgangspad te dwarsbomen.
Gelukkig kwam een broer aan het einde van de middag met een nieuwe perkoenpaal en gereedschap mij helpen. De struik is nu weer recht overeind, enkele takken zijn afgezaagd.
Ik dacht dat met deze koude er absoluut geen takken af mochten. Maar ja, wie ben ik.

Vanavond belde de waarom ik vorige week niet gescand heb.
Absoluut geen boodschappen gedaan, nog voldoende in huis en te vaak naar de bioscoop, na 8 uur 's avonds pas thuis.Maar gelukkig kon ik meedelen dat ik vandaag wel boodschappen heb gedaan en gescand, voor het gigantische bedrag van €7,=

Vanavond hebben we rode kool gegeten, die ik al een week in huis had, maar er nog steeds goed uitzag, samen met appelmoes die ik vanavond zelf heb gemaakt van een zak appelen, van de Lidl en twee ballen gehakt, gekruid met gehaktkruiden en herbes provençaal. Een zakje kant en klare aardappelgolfjes zorgde voor de aardappelen.
Tomatensoep van gezeefde tomaten met gedroogde peterselie, bouillonblokjes en wat verse balletjes gehakt.
Toetje een halve liter vruchtenyoghurt ad € 0,29. Ze smaakte goed.

Totale kosten ongeveer ruim € 4,00 voor 2 personen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen