donderdag, december 22, 2005

CBS consumentenvertrouwen december

We zijn al weer meer gaan geloven in een betere toekomst, volgens het CBS vandaag.

Voor het eerst sinds 3 jaar zijn we nog niet zo positief geweest aldus het CBS. -15 en in augustus was het -28.

Was ik in november al positiever, nu ben ik echt geneigd het CBS gelijk te geven.

Ik stop nu ook met het vermelden van het consumentenvertrouwen, tenzij het de verkeerde kant op gaat.

De beurs stijgt vrolijk verder, gelukkig heb ik daar ook wat winst mee kunnen maken, al is het nog bij lange na niet wat ik kwijt geraakt ben.

Ik heb nu 100% winst, dat lijkt veel, maar dat is het niet. Ik ben begonnen met € 9.100 en ik bezit nu € 22.000,--. Dat had meer kunnen zijn.

Ik bezit nu dus 10% van wat ik kwijt geraakt ben, maar zoals
afgesproken, praat ik hier niet over beleggen, maar over consuminderen.

2 opmerkingen: