donderdag, december 22, 2005

Een hectische week

Het is donderdag, ik ben op mijn werk, maar eigenlijk....
De behoefte aan vrije tijd is groot, want:
Afgelopen weekend druk gehad.
Iedere avond na mijn werk nog eens afspraken en afspraken, soms wel 2 op een avond, aaneengesloten aan de werkdag. Bovendien, afgelopen dinsdagmorgen, een knieband verrekt, doordat ik slipte over een stuk ijs, dat na de bocht in het fietspad zat. Ik had goed opgelet, KNMI had geen vorst voorspeld, maar ja.
Het is teveel, veel te veel.
Normaal 1 afspraak per week na mijn werk vind ik prima, dan blijft er nog eens tijd over om de post door te nemen, te internetten, tv te kijken, het huis op orde te houden, mijn gedachten eens de vrije loop te laten nemen, iemand te bellen. Een gesprek te hebben.
Ik verlang naar consuminderen op afspraken, naar consuminderen op veel mensen zien, ik verlang niet naar consuminderen op lezen, lekker in de zon zitten, wandelen, zwemmen, fitness enz.


A.s. zaterdag naar Turkije, dat ik geboekt heb via D-reizen, op het allerlaatste moment.
Vorig jaar had ik voldoende verlofdagen om 14 dagen in Turkije te zijn met de kerst, samen met goede bekenden van me. De prijs voor die 14 dagen was minder dan wat ik nu betaal, dat komt omdat ik nu met de kerst vertrek, in plaats van 1 week voor de kerst.
De prijs is nu € 640 euro tegen € 449 vorig jaar voor 14 dagen.
Het is niet anders, ik heb geen verlofdagen meer, bovendien wil ik niet als alleengaande tussen familieleden zitten.
Ik heb geen zin om met oud en nieuw bij vrienden te zijn, omdat ik dan de gedachte heb aan mijn ex-vriend, die ik nog steeds erg mis.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen