donderdag, december 08, 2005

Zorgverzekering

Het spotje zegt: iedereen wordt geaccepteerd.

11 Dagen terug belde mijn oom (71 jaar) naar zorgverzekeraat DSW met de vraag om toezending van een formulier. Afgelopen vrijdag, inmiddels 7 dagen terug heb ik gebeld en gevraagd om toezending.
Gisteren heb ik nog een keer gebeld en men vertelde mij dat het mogelijk in verband met de drukte het formulier nog niet was opgestuurd.

Ik heb het formulier bij de DSW opgehaald.

Wanneer je vraagt om toezending van het formulier, wordt gevraagd naar naam en adres. En passant wordt ook gevraagd naar de geboortedatum. Helemaal niet interessant natuurlijk voor het toezenden van het formulier.

Gisteren heb ik opnieuw gebeld en gevraagd om toezending van een formulier voor de zoon van mijn oom. Deze zoon is 41 jaar.Ik ben benieuwd hoelang het nu duurt voordat het formulier is opgestuurd.

Vrijdag, 9 december heeft mijn oom het aanvraagformulier per post van de DSW ontvangen.

3 opmerkingen:

  1. Het zou best kunnen dat ze een ontmoedigingsbeleid voeren. Mensen lang laten wachten dan geven ze vanzelf wel op. Ben benieuwd hoelang je broer moet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, Het was je neef en niet je broer, niet goed gelezen.
    groetjes, Kirsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kwam weer even buurten en je goeie zondag wensen,

    BeantwoordenVerwijderen