zondag, januari 22, 2006

Computer weekendje


Dit weekend heb ik onder meer gewerkt aan de pc.


  1. Eindelijk Skype aangesloten, dat werkt goed.
  2. Een deel van een lange wandeling nagelopen en de handleiding aangepast voor de internetsite, ook dat soort dingen gaan goed, al ben ik gestopt met de e-mail procedures, ik snap er niets van. Wat een gedoe.
  3. De iPod shuffle die ik heb gekregen bij mijn Wanadoo abonnement, het lukt me niet die aan te sluiten. De bijbehorende Quick Time van Apple laat zich gemakkelijk installeren, maar wat er nu met die iPod shuffle aan de hand is?
Zo is het maar net, sommige dingen gaan goed, maar andere dingen *^$@#!

Eigenlijk had ik een blog willen schrijven over honden die in het weekeinde eens extra worden uitgelaten. De meeste lieve honden doen niets, maar je hebt ook honden die eens lekker op je af komen en waarvan de baasjes vervolgens zeggen, dat ze niets doen....

Ik ben een kattenmens, puur sang. Pas als ik een hond goed ken, en me op mijn gemak voel met het beest, kan het wat worden. Zodra ik een hond tegenkom, die niets doet, ga ik altijd aan de andere kant van mijn wandelpartner lopen, zodat ik niet het meest dicht bij die hond loop. Ook houd ik bij voorkeur al mijn handen in mijn zakken, want sommige honden vinden het heerlijk als ze handen zien bewegen.

2 opmerkingen:

  1. Heb je eerst de ipod in een usb poort laten opladen? Dat was ik ook vergeten en hij deed maar niets. Toen heb ik hem een paar uur in een usb poort gedaan terwijl ik aan het computeren was en toen heb ik opnieuw geprobeerd om nummers over te zetten naar de ipod. Toen ging ie als een trein.

    veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij zat wel in een usb poort.

    Bedankt voor de tip, het duurt dus een paar uur, dat had ik niet verwacht.
    Ik ga het nog eens porberen.

    BeantwoordenVerwijderen