zondag, januari 08, 2006

Dip..

Het was wel gezellig, maar met een wanklank. Zeg maar gerust het viel tegen. Het boek is dicht.

Hij heeft geen ander, maar zijn gevoel is niet echt ontwikkeld. Volgens zijn vrienden, komt dat ook nooit meer goed met hem. Tja, je kunt gerust stellen, waarom val ik voor zo iemand. Dan weet ik wel, dat zit in mij. Zijn betrouwbaarheid is mede een van de dingen waardoor ik op hem viel, samen met zijn behoefte aan avontuur, intelligentie enz.
Hij vindt me wel leuk, aardig, charmant noemt hij mij maar verder pas ik niet in zijn leven. Dat wist ik wel langer, we kunnen goed praten samen enz... we voelen elkaar ook goed aan.
Mogelijk dat we uit elkaar zijn gegroeid.

Ik ben zwaar teleurgesteld en moet weer verder met mijn leven.
Ik ben voorlopig nog wel even single. Eigenlijk was het vooraf al te voorzien. Anders had ik me niet zo nerveus gemaakt door er in mijn weblog over te schrijven.

De emoties vieren hoogtij en vanmorgen idem dito, bij het gelukkig nieuwjaar vieren, toen een kennis vroeg hoe het ging.
Gisteravond was ik op een verjaardag en daar heb ik het onderwerp niet eens aangeroerd.
Morgen heb ik nog een dag vrij van mijn werk.

3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    jammer dat de ontmoeting op een teleurstelling is uitgelopen. Soms hoop je tegen beter weten in dat het nog goed zal komen maar weet je eigenlijk best dat de relatie geen kans maakt. Dit maakt het echter niet minder verdrietig.
    Ik wens je veel sterkte!
    Groet,
    Ansepans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kop op meid voor hem 10 anderen is droefig er komt vast een andere op je weg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het niet is geworden, wat je misschien had gehoopt.Ook al wist je het eigenlijk wel, soms blijf je toch hoop houden.
    Sterkte meid!
    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen