dinsdag, januari 31, 2006

Edah en Konmar worden verkocht


Edah en Konmar worden verkocht, doordat de banken de geldkraan dicht doen.
Edah vind ik geen prettige winkel, en Konmar te duur.

De concurrenten willen graag kopen. Ik zou het leuk vinden wanneer Jumbo Edah opkoopt.

Albert Heijn / Ahold wil graag de Konmar winkels overnemen.

Een onbekend gebleven medewerker van Ahold vertelde vlak voor de laatste prijzenslag dat Ahold bezig was met de operatie nekslag.
Ahold zelf heeft dat tegengesproken. Korte tijd later werden winkels geopend met alleen maar
Huismerken. Laatst opnieuw 1000 prijzen omlaag.

Afgelopen weekend las ik dat Unilever ook al overweegt om te gaan leveren met fantasie merken aan de Duitse harddiscounters Lidl en de Aldi.

1 opmerking:

  1. ja ik zag het op tv nu ik woon tegen over de komar nu ze hebben wel goed koope boodschappen je moet
    je moet goed op letten nu over een half jaar krijgen we ook een lidl winkel die zijn ze aan het bouwen naast elkaar dat word wat
    nu groeten Heleen

    BeantwoordenVerwijderen