zaterdag, januari 14, 2006

Een lege portemonnee

Morgen vier ik mijn verjaardag. 's Middags voor familie en 's avonds een kleine aantal vrienden.
Dit jaar heb ik mijn boodschappenlijstje aangepast: € 100 heb ik neergeteld voor de festiviteiten.
Ideeën voor hapjes heb ik gehaald van het consuminder prikbord waar juist een topic Verjaardag was gestart.

Alleen heb ik vandaag nogal lopen rennen, en die hapjes klaar maken, dat is weer een activiteit.

Ga maar na:
- Ikea
- Shoppen
- Auto gewassen, ramen gezeemd, glasgordijnen gewassen, de plaats voor het huis nog eens gebezemd.
- Klapstoelen in ontvangst genomen en gezellig een tijdje zitten praten.
- Eten gekookt.

Afgelopen donderdag op het programma van de BBC werd al gezegd: Consuminderen is arbeidsintensief. Je hebt geen tijd om naar de pub te gaan.
Het programma: "Betaal in 2 jaar uw hypotheek af" is iedere donderdagavond om 21.00 uur.

Overigens is die € 100,-- volgens mij een heel redelijk bedrag, voor plm. 20 bezoekers 's middags en 's avonds nog een stuk of 9 mensen.

9 opmerkingen:

  1. ik wens je vast een hele fijne verjaardag veel gezondheid toe gewenst maak er een leuke dag van
    groetjes Heleen uit Tiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 'k Hoop dat je een gezellige dag hebt.
    Groet,
    Ansepans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne verjaardag. Klinkt goed qua voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje laat maar ik lees dit nu pas:-)
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje laat maar ik lees dit nu pas:-)
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje laat maar ik lees dit nu pas:-)
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeps nu maarliefst 3x verstuurd nou ja in ieder geval is die nu aangekomen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de verjaardagswensen.
    Irene, dankzij jou heb ik opeens ook een boel "consuminderaars":-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de verjaardagswensen.
    Irene, dankzij jou heb ik opeens ook een boel "consuminderaars":-))

    BeantwoordenVerwijderen