maandag, januari 16, 2006

Hoe de verjaardag gevierd werd

De laatste van de middagvisite bleef tot kwart over 7. De eerste van de avondploeg kwam om kwart voor 8.

Iedereen was vol lof over de hapjes en vond dat ik er veel werk van had gemaakt. Toch ben ik pas om half 12 's morgens aan de slag gegaan.
Ik verlang naar mijn nieuwe oven, dan kan ik nog sneller werken in de keuken.

Te veel hapjes, te weinig erwtensoep.

Image hosted by Photobucket.com
Afwasmachine
Mijn gasten hebben tussendoor afgewassen met de hand! Ging sneller zeiden ze. Eigenlijk gebruik ik de afwasmachine alleen maar met grote groepen eters. Als ik zo kijk in mijn keuken, heb ik eigenlijk meer behoefte aan meer bergruimte.
Toch maar eens nadenken of ik die afwasmachine laat staan of inruil voor een kastje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen