zaterdag, januari 14, 2006

Keuken - eerste vervolg

Hetzelfde ontwerp, met meer toeters en bellen, maar dan voor de laagste prijs.

Ikea, ruim 45 minuten heeft de keukenman met mij hetzelfde ontwerp doorberekend.
Dezelfde keuken, Kosten excl arbeidsloon:.................................€ 1.255
Dat is al veel redelijker. Zo redelijk, dat ik me helemaal heb laten gaan:
Inbouwapparatuur: nieuwe koelkast, diepvriezer, oven met circulatie:. € 820
Dan maar gelijk mooie deurtjes en nieuwe bovenkasten:....................€ 700
Een sjieke keuken voor de totale prijs van: € 2.771,84 voor 6 meter werkoppervlak

Een mooie U-vorm!

Het keukenproject wordt vervolgd.

Ik ben teveel een mens met twee linkerhanden, een doe het zelf keuken of iets anders is niet aan mij besteed. Deze prijs komt heel wel in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen