maandag, januari 30, 2006

Keuken - zoveelste vervolg.

De Consumentenbond voor advies gebeld. Het klopt, wanneer je getekend hebt, kost dat de 30% annuleringskosten.

Vandaag met een vriend opnieuw naar de Keukenconcurrent geweest.
Voordat ik met hem naar de keukenzaak ging, hebben we de specificaties nog eens doorgekeken en veel vragen gesteld.

- Ik heb kopieën van de apparatuur gekregen.
- Ik heb een staaltje van het aanrechtblad meegekregen.
- Ik heb de toezegging voor een nieuwe tekening.
- De manager vertelde dat al twee jaar wordt gepoogd te vragen om een beter handschrift van de verkoper, maar dat was nog niet gelukt. Ik krijg een nieuw leesbaar exemplaar van de koopovereenkomst.

Op alle punten ben ik gerustgesteld. Het was fijn er iemand bij te hebben. Ik ben voor 80% opgelucht.

Iemand vertelde me dat hij wel 5 keer naar Brugman keukens was geweest, voordat hij kocht.
Hij zag de verkoper denken, daar heb je hem weer, ik zal vermoedelijk wel nooit een keuken verkopen. Uiteindelijk heeft hij wel gekocht.
Hij vertelde me, dat hij soms wel te lang ergens over nadenkt, maar ik te kort.
Voor mijn gevoel denk ik er al lang over.

3 opmerkingen:

  1. hallo dus de keuken komt er en de zelfde bouw ???
    Gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komen nog wel wat wijzigingen. Die kan ik opgeven bij het inmeten.

    Doordat we er gisteren samen naar toe zijn gegaan, begin ik voorichtig blijer te worden.

    Ik heb ook al een aanbieding voor hulp gekregen. Mogelijk maak ik daar nog wel gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen!

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen