dinsdag, januari 17, 2006

Legio Lease

Via de Duisenberg regeling heb ik in december € 2.150 ontvangen.
Flink veel heb ik zelf afgelost, om nog maar niet te spreken van de termijnen gedurende de hele periode van dit lease product met een rente van wel 10%.Image hosted by Photobucket.com

Begin vorig jaar heb ik het krediet van legio lease overgezet in een krediet van de DSB bank. Rente was toen ongeveer 5,7%. Sinds 1 januari is de rente 6,1%.

Gisteravond heb ik het resterende deel afgelost. Het was nog ongeveer € 1.150,--.

Ik zou willen, dat ik gemakkelijk extra verdiende in plaats van dit gedoe.

In ieder geval heb ik nu € 45,-- extra te besteden per maand, dankzij de aflossing van dit deel van Lease verdriet.

Ik heb nog een tien-jaars-contract lopen en ik kan daar niet onderuit, tenzij ik nog meer geld wil verliezen. Daar betaal ik ongeveer € 42,-- per maand over aan de Dexia bank. Ongeveer, want ik betaal € 45,33 minus dividend.
Ik zou deze schuld graag willen afbetalen, maar dat mag niet van Dexia, tenzij ik mijn rechten op winst zou willen opgeven.

2 opmerkingen: