woensdag, januari 11, 2006

Mijn dressoir en tv kast

Mijn dressoir en tv kast staan te koop op Marktplaats. Ze zijn 15 jaar oud en destijds gekocht bij Morres meubelen.
Ze staan al twee weken t.e.a.b. te koop, maar niemand wil ze hebben.
De kringloop in mijn woonplaats wil ze zelfs niet hebben. De kleur deugt niet, aldus de kringloop. Momenteel is de favoriete kleur: grenen, kersen en berkenhout.

Klopt, ik wil de Magiker dressoir en tv kast van Ikea in kersenhout.

Toch maar de huisvuildienst bellen.

Ik had het nog op een akkoordje willen gooien: Zo van: ik wil graag twee eenvoudige eetkamerstoelen en jullie krijgen mijn Morres meubelen dressoir en tv-kast.

Update 6-11-2012: Iemand adviseerde me de kasten te verven, dat deed mijn kennis, de gepensioneerde schilder. Ik heb daarna nog genoten van de kasten. Nu nog steeds van het dressoir. De TV-kast en TV werd in 2012 door de kringloop opgehaald.

5 opmerkingen:

  1. Hey,

    Misschien is het een optie om je link naar marktplaats in je log te zetten? Kan ik allicht even kijken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet het anders op www.gratisoptehalen.nl Misschien kun je er toch nog iemand blij mee maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    Zou U mischien een foto willen plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem, de foto staat elders op deze site.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kasten moeten inderdaad net de kasten zijn die zij ook denken te kunnen verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen