woensdag, januari 25, 2006

Privé uitgaven


Afgelopen maand heb ik ruim € 85 meer uitgegeven dan mijn maandelijks budget.
Het is geen ramp, ik heb ingeteerd op mijn reserves.

Vanavond zag ik weer die reclame op tv, waarin de vrouw royaal shopt, een man de pakjes voor haar vast houdt .
Leuke reclame vind ik dat.

Na berekeningen, omdat ik de afrekening van mijn ziektekostenverzekeraar nog niet heb, maar me wel heb laten voorlichten over de totale schade, blijk ik toch bijna € 20 er op vooruit te gaan.
Bovendien ben ik van dat ene Legio Lieg verlies contract af, dankzij Duisenberg en een diepe duik in mijn eigen portemonnee. Kortom nog eens € 45 netto meer over per maand.
Mijn privé uitgaven zullen dan eindelijk, mogen stijgen.
Ik ben mijn belofte niet vergeten, die € 25 aan het kerkelijke fonds. De eerste bijdrage is overgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen