donderdag, januari 26, 2006

Reclame voor de keuken

Sinds jaren heb ik een Image hosting by Photobucket sticker op de deur. Sommige mensen vinden reclame gezellig. Ik niet. Te veel papier, te veel troep, te veel tijd.
Ik heb wel reclame van supermarkten in de omgeving in mijn e-mail box.

Vanavond bij thuiskomst zag ik een reclamefolder in mijn bus! Het was een reclamefolder van de Image hosting by Photobucket in Wateringen die 24 uur geopend is vanaf vrijdag 27 januari 18.00 uur tot zaterdag 18.00 uur. De hele nacht zijn ze open en je kunt op gezette tijden kans maken op 5 gratis apparaten en gratis montage.
Of helemaal diep in de nacht van 2 - 6 uur de hele keuken incl. apparatuur voor half geld.

Ik ben benieuwd of ze voordeliger en beter zijn dan de Ikea.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen