dinsdag, januari 24, 2006

Reisverzekering



Sinds jaren ben ik de gelukkige bezitter van een goede doorlopende reisverzekering, die hoort bij mijn SIZ ziektekostenverzekering. Helaas heb ik deze ooit moeten gebruiken, door inbraak in het vakantieappartement.

Maar nog beter: Dit jaar is de premie omlaag door een winstuitkering, heb ik opeens 18% korting op de premie. In plaats van € 34,38 kost deze nu
€ 28,68. Dat is leuk meegenomen.

Wat ook leuk meegenomen is, ik heb berekend dat ik iets meer netto salaris heb. Tenminste dat verwacht ik, want de ziektekostenpremie januari is nog niet ingehouden en ik heb nog geen idee hoeveel dat gaat kosten.
Beter nog: bij het nakijken van de personeelsbegroting, zag ik dat er eindelijk bij mijn naam per september 2006 een bedrag van € 114,-- was gereserveerd voor de volgende salarisschaal.
Ik vroeg me al een poosje af, waarom ik dat nog niet heb gekregen. Zeker wanneer ik vandaag ook op de begroting zag, dat de naast hoger mannelijke collega ruim € 1000,- bruto meer ontvangt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen