vrijdag, januari 06, 2006

Rommelig dagje

Vergeten brood te bakken, terwijl ik de ingrediënten al had samengevoegd in het bakblik. Maar ja, ik ging slapen en vergeten de oven aan te zetten.
Dit keer is het brood met 2 potjes suikervrije jam van de Aldi van € 0,89 per klein potje.

Gisteren heb ik meteen 20 potjes gekocht. Het is meestal een tijdelijke actie van de Aldi.

Vanmorgen heb ik in plaats van brood, 10 appels meegenomen naar kantoor. 's Middags om 3 uur kreeg ik honger en heb twee cup a soup "erwt" genomen.
Om 4 uur begon de nieuwjaarsreceptie en ik heb geschranst van alles wat er te krijgen was. Zoutjes, bitterballen.
Gelukkig was het voldoende. Ik heb vanavond niet gekookt. Ik kwam om kwart voor 7 thuis en om half 8 ben ik naar de opening van een schilderijenexpositie gegaan van een vriendin. Daar was ook nog voldoende te schransen en het was gezellig. Veel bekenden gezien.

Het was een druk dagje. Binnenkort ga ik ook schilderen. Na een jaar gespaard te hebben, wordt de keuken binnenkort gerenoveerd. Ik ga beginnen met de deurtjes van de kastjes eerst in de primer te zetten en daarna gaat er een blauwe verf overheen. Nieuwe handgrepen er aan.
De plint in een lichte zachtblauwe kleur. Het aanrechtblad in houtkleur. enz.
Eerst ga ik proberen die deurtjes te schilderen. Kijken hoe het bevalt. Bevalt het niet, dan zie ik wel weer.

1 opmerking:

  1. Ik maak 's avonds vaak het brooddeeg klaar en zet het in de vorm in de oven om 's nachts te rijzen. 's Morgens gaat dan de oven aan en heb ik heerlijk vers brood.

    BeantwoordenVerwijderen