zondag, februari 12, 2006

Mobiele telefoon vernieuwen


Toch maar besloten een nieuw mobiel telefoonnummer te nemen.

Op 5 januari schreef ik dat ik er van af zag, van het probleem om opnieuw een telefoon abonnement te kopen bij GSMweb. Zelfs het verlengingscontract met 6 maanden gratis abonnement met 500 belminuten gratis naar vaste telefoonnummers en andere Telfort-nummers had ik al in huis.

Ik kies voor de korting van 24 maanden x 10 euro per maand = € 240,--, dat in 1 keer wordt uitbetaald, nadat de eerste abonnementsgeld is afgeschreven.

Waarom opeens deze verandering:
- Ik kan het geld goed gebruiken.
- Gisteren werd ik gebeld door een vriendin die ook een nieuw nummer had genomen. Toen vond ik het toch minder armoedig.
- Voor het verlengen van het contract moest ik de telefoon open maken en het nummer van de simkaart noteren. Dat open maken van die telefoon vind ik supervervelend.

- Ik zag in de aanbiedingen van de Makro hetzelfde espresso- / koffiezetapparaat staan dat "nodig" vervangen moet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen