woensdag, februari 22, 2006

Opnieuw Beginnen betaalt geen ziektekostenpremie


Gisteren ontving ik een bericht van mijn werkgever dat ik komende maand nog steeds geen ziektekostenpremies op mijn salaris zal worden ingehouden!

Nog steeds
is de ziektekostenverzekeraar SIZ er niet in geslaagd om het premiebestand voor de maand februari aan te leveren in verband met technische problemen.
Er vinden maximale inspanningen plaats om het probleem te verhelpen......

Tja..... wachten dan maar

Aan de andere kant, wat maakt het uit. Het bedrag staat dan gewoon op de internet spaarrekening van de Postbank waar ik 2,9% rente per jaar ontvang, wat in dit geval het te verwaarlozen bedrag van bijna 0,50 oplevert.

Dan heeft Postbank nog een actie met rentepunten. Waar dat goed voor is weet ik niet. Dat zet helemaal geen zoden aan de dijk. Geef dan een betere rente. Bovendien moet je ook nog eens dagen wachten voordat het op de internet spaarrekening staat. Idem, dagen wachten voordat het van de spaarrekening terug op de girorekening is.

Wat mij ook punten oplevert, en een stuk leuker om te doen is, zijn de punten via voor het invullen van enquetes Interview-NSS

2 opmerkingen:

  1. De rente is nergens hoog meer. Ik weet nog dat ik bij spaarbeleg ooit 8% kreeg op een rekenening. Waar is die tijd? Ruim 10 jaar geleden was dat. Maar goed, alles wat je krijgt is meegenomen toch.

    Goed dat je het geld wel opzij zet voor de ziektekosten, want je moet waarschijnlijk het hele bedrag van al die maanden in een keer betalen.

    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt dit heb je heel goed gedaan en ook al is het maar 5o eurocent beter jij die er wat aan verdient dan een ander toch?:-)

    Zat net ook je laatste log te lezen,
    je bent heel goed bezig en tuurlijk ga je het redden je schotel de eters die rode kool voor en je bent weer een dag verder:-)
    Petje af hoor!

    groetjes Irene
    http://consuminder.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen