donderdag, februari 16, 2006

Pech of valt het wel mee?


Vanmorgen is mijn blauwe fietstas uit de bak van de scooter gevallen.
De weg waar ik normaal rijd was min of meer afgesloten. Ik reed over een weg met veel hobbels en kuilen. Na 4 kilometer, bij een stoplicht maar eens in de bak gekeken. Weg tas. Goodbye tas.
Ik ben terug gereden naar huis, ik heb goed om me heen gekeken.
Vanavond ben ik naar het plaatselijke politiebureau geweest. Niemand die iets had gebracht.

Gelukkig had ik net 's morgens mijn toegangspas met sleutels uit het zijvak gehaald.

Op internet heb ik een soortgelijke tas gevonden. Alleen is die tas die ik had, blauwkleurig.
Mijn gewone schoudertas, die met portemonnee en pasjes, draag ik altijd schuin over me heen.

Wat zat er dan in de tas? Oplader voor mijn mobiele telefoon, krantje, boterhammen, nog wat documenten.
Ik werk niet bij justitie, geen vertrouwelijke spullen en geen landelijk nieuws.

Gelukkig heb ik nog een soortgelijke minder handige, wel mooie leren documententas. Een oplader voor mijn mobiele telefoon is ook nog wel voor een schappelijke prijs te krijgen op Marktplaats.
Het blijft jammer, ik zal de tas voortaan met een mastworp bevestigen aan de bak achterop....

Update: Gisteravond een oplader gekregen van vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen