zondag, februari 26, 2006

Update


Het is afgelopen vrijdag geen rode kool geworden. Ik vond het geen leuk gerecht.
Op weg naar huis heb ik boodschappen gedaan bij Bas van der Heiden:

Nog wat besluiteloos, met boodschappenbriefje waarop ook een aanvulling van de spliterwten stond, meteen meer gekocht, samen met de erwtensoeppakketten(groente), ribkarbonaden, de rookworsten van Unox in de aanbieding.... (de aanbiedingen zijn al duurder dan de aanbiedingen van vorig jaar).
Bij de Aldi, de rest van de spullen, zoals vanillevla. Thuis had ik de vorige avond al de tutti-frutti (Lidl) in het water gezet.

Het is een heerlijke goede erwtensoep geworden. Iedereen kan nagaan dat 3 pakken spliterwten, 3 erwtensoeppakketten, 3 ribkarbonaden, 3 rookworsten, teveel is voor een paar personen.
De diepvriezer is dan ook weer helemaal gevuld.
Het was krap, maar ik heb niet meer dan die 15 euro uitgegeven. Een flesje wijn uit voorraad, prima gelukt.


De keuken-inmeter met een grote meetlat (duimstok) is vrijdagmiddag langs geweest. Ja, hij kan inmeten, geen informatie geven. Nee hij weet ook niks
Wat te doen met die luchtverversingskokers in de muur
Tis niet niks, dat opmeten. Mijn huis is voorzien van convectoren, dat is een cv-systeem meneer, daar zitten leidingen aan. Dat ding daar is niet los, nee echt niet, kijkt u maar.
Ik vroeg hem of mijn afzuigkap los gemonteerd moest zijn. In eerste instantie hoefde dat niet, maar vlak voordat hij de deur uitging, moest ik toch even tekenen, dat de huidige keuken geheel verwijderd moest zijn en alles vlak opgeleverd.

Ik stijgerde, waarop hij zei dat het niets kostte om aardig te zijn.

Vandaag niet naar de kerk, ik heb het weer even gehad met het geloof, maar een heerlijke wandeling voor de boeg, door het fantastische natuurgebied midden Delfland, dat wat mij betreft zo mag blijven. De A4 hoeft niet aangelegd te worden.

Foto's van de huidige A4 in wording......





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen