zondag, februari 05, 2006

Weekplan voor de rest van de week.



Alles in huis:

Lekkere vegetarische maaltijd preisoep 2 liter: 3,30. goed voor 4 personen.
Blokjes boter 0,13 (1/6e deel van een pakje Aldi 0,79), 1 kilo prei 1,50 + restje gele linzen 0,55 (1,65 voor 900 gram)
3 bouillonblokjes 6 cent ( 0,18) 1 potje tomatenpuree 8 cent, aangebroken zakje geraspte kaas (0,90). Kruiden.
De geraspte kaas moest op, net als de boter. Ze smaakt heerlijk.

Stoofpotje van 6 ons sucadelappen, totale kosten 4,40::
van sucadelappen a 6,98 per kilo, Ik heb 6 ons uit uit de diepvriesgehaald, de aanbieding was al enige tijd terug bij de Plusmarkt.
Stoofpotje 6,98, 2 uien, blikje tomatenpuree 8 cent, laurierbladeren, kruidnagelen, knoflook, vleeskruiden.

Ik zie het nut en de noodzaak niet om dit stoofpotje weer in te vriezen. Nee, het is voor de rest van de week.
De groenten die ik er bij eet, komende week: krop sla 0,50, een hele witte kool 0,60.
Ik denk dat het wel goed komt:

Stoofpotje en de soep staan al klaar. Ik hoef alleen nog maar de sla en de witte kool in orde te maken.
Voor de hele week weer genoeg en lekker te eten.
Gisterenavond voor het eerst sinds lange tijd weer buiten de deur gegeten. Een Grieks restaurant. Het eindbedrag is met 20,- per persoon ruim binnen de perken gebleven, daar houd ik van. Het was wel weer eens leuk om uit eten te gaan.

Mijn gewicht gaat nog niet snel genoeg naar beneden.
Bij de Griek kan ik prima a la Montignac eten, ik doe mijn best, maar niet hard genoeg, ik maak veel fouten: brood bij de vetmaaltijd (Griek) Toch maar een stroopwafel elders.
In de bioscoop, toch een lekkere groet popcorn.
Ik geef mijn gewicht nog 1 week, wanneer er niet weer een kilo van af is, ga ik stringenter te werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen