donderdag, maart 09, 2006

Binnenkort ladiesday bij de garage.


Volgende week neem ik een kijkje onder de motorkap bij de KwikFit.
Gratis aangeboden, ik leer daar een band verwisselen, accu opladen, lamp verwisselen.

Iedere man in Nederland e.o. kan dit natuurlijk, een band verwisselen, accu opladen, lamp verwisselen, maar dat is niet mijn hobby.

Mijn methode is: "Wil jij bij mijn auto .........".
Gelukkig gebeurt dat dan ook wel.

In ieder geval is het nu al een tijdje nodig dat ik de lucht in de banden nakijk en ik loop weg voor dat klusje. Voorheen tankte ik bij een bemande benzinepomp. Nu ik Tango tank, moet ik alles zelf doen.

Vroeger heb ik ooit een cursus electriciteit bij Eneco gedaan. Ik kan nu best wel stekkers aanleggen, zonder cursus is dat ook mogelijk.
Bedrading vernieuwen. Zelfs zou ik een hotelsluiting moeten kunnen maken, als er echt niemand in mijn omgeving meer te vinden is........

Mijn stemming van vandaag: Ik voel me fitter dan gisteren.

1 opmerking:

  1. leuk zo'n cursus.
    een paar jaar geleden heb ik die ook gedaan.
    maar of ik er nog iets van weet?

    BeantwoordenVerwijderen