vrijdag, maart 03, 2006

Glad!!!!


Sneeuw
Afgelopen woensdagmorgen moest ik een groot pakket ophalen. Ik ben met de auto gegaan en warempel, 2 x bijna glijden. Gelukkig heb ik twee jaar terug van mijn verzekeraar een slipcursus mogen doen. Maar toch.

Gisteravond moest ik naar huis en daar lag me een wit pak sneeuw. Voordat ik het parkeerterrein af was, brrr. Ik stond geparkeerd naast een Jaguar. Deze en mijn auto is heel gebleven.

Vandaag ben ik met het openbaar vervoer naar mijn werk gegaan. Heen en terug kost 10 strippen.

Maar wat las ik op hier: Iemand van 21 jaar reed met drie kleine kinderen 180 km per uur over de rijksweg. De agenten die hem achtervolgden moesten afhaken, omdat het te snel ging. Eerder reed hij 130 km over een weg, waar maar 70 km gereden mag worden.

1 opmerking:

  1. Het is onbegrijpelijk hoe sommige mensen rijden en zich niets van de weersomstandigheden aantrekken.

    Ik ben binnen gebleven en heb een afspraak afgezegd. In vallen had ik namelijk geen zin en omdat ik al moeilijk loop wilde ik het risico niet nemen.

    Fijn weekend, groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen