woensdag, maart 22, 2006

Keuken - vervolg nummer zoveel


Vanmorgen naar de keukenzaak geweest en alles opnieuw doorgenomen.
Als ik naar de prijs kijk, word ik nog even beroerd, maar de keuken is nu meer naar mijn zin.
De verkoper die mij vanmorgen hielp was een stuk beter. Het handschrift is leesbaar. Van alle onderdelen heb ik kopieën.

Ik moet zorgen voor een electriciën die de electriciteit verzorgt voor de diepvries.

De les van de keuken was een goede leer voor me. Ik neem voortaan een budget en daar houd ik me aan. Het motto: "goed is goed genoeg" past bij mij.

De service voor het plaatsen van een keuken is niet beter bij een keukenspeciaalzaak dan bij de Ikea. Het kost alleen veel meer.

Dom, dom, dom. Maar wel van geleerd. Volgende keer doe ik het beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen