woensdag, maart 15, 2006

Ladiestraining bij Kwik-Fit

Gisteravond geweest bij Ladies-evening van Kwik-Fit.

Ongeveer 29 vrouwen en 1 man, voor ongeveer 6 auto's met 13 man Kwik-Fit personeel.
1 vrouw van de lokale radio omroep en 1 schrijvende journaliste.

Wat veel vrouwen! dacht ik toen ik een kwartier te vroeg binnen kwam voor de leuke en leerzame avond.

We hebben geleerd, een autolampje te vernieuwen, zowel aan de voor- als achterkant van de auto....
Alle vloeistoffen benoemd en informatie gekregen over de remvloeistof. Het advies om ook na de servicebeurt de remvloeistof te controleren. Het wordt wel eens overgeslagen.
Een band verwisseld met het gereedschap van de auto!

Aan het einde van de avnd kregen we een plastic tas met daarin 2 flessen autoshampoo, spons, flacon ruitenreiniger, dvd van René Fröger "live in de Arena" en niet te vergeten een certificaat, dat ik met goed gevolg heb deelgenomen aan de Kwik-Fit Ladies training.

Wat betreft autolampje vernieuwen. We deden dit bij een auto waar je geen kromme handen voor hoefde te hebben.
Bij mijn auto Mazda heb je abslouut handigheid nodig. Enfin, bij de garage waar ik altijd mijn auto breng, kost een lampje verwisselen € 7,50.
Op deze manier bij de ANWB kost twee lampjes verwisselen € 15,--

Het is voor mij onbegrijpelijk waarom bij de grote beurt wel de ruitenwissers en niet de lampen automatisch worden verwisseld.

Wie denkt, die vrouw is een echte doe het zelver geworden, heeft het absoluut mis.
Sinds afgelopen weekend heb ik mijn eetkamertafel geprobeerd te schilderen. Het ziet er ondanks 5 schilderlagen niet uit. Vanmiddag komen de hulptroepen. Dom! Zelfs bij de Lidl een schuurmachine gekocht. Nee, alles mag er af. Ik zie wel. Die troep in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten