vrijdag, maart 24, 2006

Prive uitgaven maart


Op verzoek:

62,45 Eten
74,19 Pathé + consumpties + kleine cadeautjes
155,93 Onderhoud, zoals karpet € 30,= + € 63,65
vitaminen
, € 8, 60, teveel verbeld + € 10,= Hortensia's, €25,= verf en schuurschijven
30,75 Kapper en haarverf
90,= Sparen in plaats van werkster.
15,54 Benzine Scooter
-14,50 Tandartskosten van verzekeraar retour
-25,41 overig bijverdiensten
417,95 Totaal

De kosten voor eten zijn het niet geweest.
Het zijn zoals altijd, de kosten voor onderhoud die altijd meer zijn dan verwacht.

Mijn maandbudget is verhoogd en is momenteel € 524,92. Vorig jaar was dat € 453,78.

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat ben jij veel kwijt aan vitamines! Ik ben benieuwd wat je daarvoor dan allemaal slikt...
    Zelf slik ik dagelijks een multivitamine en een visoliecapsule, en dat kost me 10 euro per maand (www.natufit.nl).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik haal mijn vitamine tableten bij aldi zijn prima
    waarom doet je uitgave verhogen ik vind het veel geld hoor je moet eens omrekenen
    nu de groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik slikte ook vitamines maar ben ermee gestopt, omdat het te duur was voor mijn budget. De aldi is misschien wel een goed idee.

    Gebruik je het huishoudboekje voor dummies ook?
    Ik heb het, maar was een keer al mijn gegevens kwijt en heb het nooit meer gebruikt. Misschien mijn fout, maar wel lastig.

    Groetjes, Kirsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu ik heb net gekeken op uitgeverij bol maar is daar niet te koop dus ik zal naar de boekhandel moeten als het goed -weer blijf gaat ik wel naar toe
    dag hoor Heleen

    BeantwoordenVerwijderen