zondag, maart 26, 2006

Uitleg bij posten voor prive uitgaven maart

Leuk, al die comments op de weblog. Fijn dat meedenken. Geeft een goed gevoel.

Huishoudboekje
Excel is prettig te gebruiken. Die voorgekookte huishoudboekjes, vind ik te ingewikkeld en lastig.
Het huishoudboekje in Excel is simpel en snel, maar niet supernetjes, het lijkt nog het meeste op een kasboekje in een schrift.
Bij elke log, probeer ik een afbeelding te zoeken. Die waren er bijna niet te vinden, daarom staat deze afbeelding erbij.

Vitaminen
Die visoliecapsules ga ik in de toekomst best slikken, wanneer ik door de oude hoeveelheid Imedeen heen ben. Ik had nog zo'n 180 tabletten Imedeen op voorraad.
Tip van Pauline P: Bij Natufit maandelijks een pakket Multivitaminen en Visoliecapsules voor € 10,= per maand. De eerste maand, een introductiepakket, zonder extra verplichtingen voor € 3,90.

Vitaminen: die 63,65 zijn voor 4 maanden, oftewel 15,91 per maand, het zijn kwaliteitsvitaminen van het huismerk en ook nog glucosamine.
Glucosamine helpt met het opbouwen van kraakbeen. Dat is hard nodig, het kraakbeen bij mijn kaakbeen is vrijwel verdwenen. Slechts 1 tablet per dag, terwijl 2 tabletten veel beter zouden zijn.

Verhoging maandbudget:
Mijn maandbudget is verhoogd, omdat ik meer geld heb sinds januari. Heeft minister Zalm in mijn geval toch een beetje gelijk gekregen. Het lijkt een boel geld lijkt, maar eigenlijk ben ik gewoon een big-spender.
Het geld dat over is, is voor de vakantie in juni, of al eerder voor daagjes uit, het appeltje voor de dorst.

Gisteravond zag ik dat ik in maart 2005 € 141,== minder netto per maand overhield. Dat is een enorm bedrag en dan heb ik nog niet eens mijn salarisverhoging van 4% binnen.
Die verhoging bestaat voor een deel uit afschaffen parkeergarage € 34,=. Reiskostenvergoeding € 35,36 en een algemene salarisverhoging.

Afschrijving scooter:
Maandelijks wordt het uitgespaarde geld van de parkeergarage en de reiskostenvergoeding naar de spaarrekening overgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen