zaterdag, april 01, 2006

Dagje niets....


De hele week was vreselijk druk. Vandaag een dag van nietsdoen. Een heerlijke dag, met lezen, beetje huishouden. Vanavond zou ik met een vriend uitgaan, maar dat is helaas verzet naar zaterdag 15 april. Hij voelt zich niet lekker. Jammer, maar het is niet anders.
Eigenlijk is het ook een dag van het niet doorgaan van afspraken. Vandaag zou het stuk van de schuur naar de achterpad (brandgang) verbreed worden. Ook dat gaat niet door. Vorige week stond de stratenmaker opeens op de stoep, maar was ik de hele dag naar Friesland. Vandaag zou het wel kunnen, zie ik de stratenmaker niet.
Kortom het is een dagje van nietsdoen. De overgang van superdruk naar superrustig erg groot.
Ik verzin allemaal dingen, die ik nog zou kunnen doen. Op het moment dat ik er aan denk, denk ik ook, toch maar niet, vandaag lekker allemaal niet.

Eigenlijk zou ik:
- zaden moeten kopen
- de stratenmaker bellen
- groenten op de markt kopen
- iets anders verzinnen voor vanavond
- even langsgaan bij een vriendin

Wat wel:
- lezen, een stapel kranten wegwerken.
- met de Franse slag opruimen, vloer dweilen.
- telefoneren, bijpraten.
- ergens vandaag bij Tango tanken, korting van 12 cent per liter.

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n consuminder site!
    Begin nu ook te besparen op je dagelijks boodschappen!

    www.geldterugacties.nl

    Misschien is het leuk om hiervan een leuk op je site te zetten. Dan kan ik van jou site een link zetten op

    www.geldterugacties.nl

    Groetjes en veel succes met je site!

    BeantwoordenVerwijderen