zondag, april 02, 2006

De boodschappen


Toch de boodschappen in huis gehaald:

Bas van der Heiden
3 stronken broccoli a 0,39 per stuk
1 feta 0.89
930 gram kipfilet 4,18 (Ik hoop maar dat het scharrel is, en anders sorry kip)
1 zak met 750 gram losgevroren kabeljauw 3,49
150 gram Milner 30+ gesneden 1,49
1 pak 450 gram diepvries spinazie 0,29
1 fles top juice 2,59

De markt
2 kroppen botersla 1,50
1 kilo = 3 komkommers 0,75
Grote stronk bleekselderij 0,50
1 kilo snijbonen 1,50
4 rijpe mango’s 1,00
2 bakken aardbeien 1,00

Totale kosten: 20,35. Best veel voor mijn doen.

De hoeveelheid is best groot voor 1 persoon, ik eet geen aardappelen, maar ik eet veel. Hooguit vul ik aan met peulvruchten.

Standpunt: wanneer er ruim voldoende gegeten wordt tijdens de drie maaltijden, is er geen behoefte aan schransen

Vandaag en morgen een krop sla met komkommer. Vandaag aangevuld met 1,5 ons uitgebakken ontbijtspek superieur.
Maandag aangevuld met de broccoli, die al vandaag even gekookt is, anders ben ik bang dat die woensdag niet meer goed is. Nu ziet die er nog goed uit.
Dinsdag de bleekselderij roergebakken met een kipfilet. De kilo kipfilet is in kleine zakjes in de diepvries gedaan.
Woensdag, de snijbonen, gecombineerd restant broccoli, witte bonen en kabeljauwfilet. Ik verwacht bezoek.
De witte bonen zijn al eerder geweekt, gekookt en in porties ingevroren.
Donderdag 2 pakjes diepvriesspinazie met feta. 1 pakje had ik nog in de vriezer.
Vrijdag: Nog geen idee.

1 opmerking: