vrijdag, april 28, 2006

Dubbele afspraak


Oef , hoe los ik dat nu weer op?

Aanstaande dinsdag is mijn zeilmaat jarig en ga ik met een vriendin naar de musical “Pietje Bel”.
Nu kan ik twee dingen doen.: Kaartje weggeven voor de musical en naar de verjaardag gaan.
Op een ander moment naar hem toegaan voor die verjaardag en alsnog naar de musical.
Toen ik die kaartjes kocht heb ik niet stil gestaan bij de verjaardag. Dom!

P.s.: Vandaag kreeg ik een brief, dat, omdat ik zo vroeg al kaartjes had gekocht voor deze show ik in aanmerking kwam voor nog twee gratis kaartjes. Tja, de beslissing is nu wel gevallen. We gaan met vier personen.

Update: Door het telefoontje van mijn zeilmaat, en een praatje met een gemeenschappelijke kennis heb ik besloten mijn kaartje aan iemand anders te geven. Ik kies voor de verjaardag.

1 opmerking:

  1. Een goede keus als je het aan mij zou vragen. Ik ben met mijn zoon van 3 geweest. Hij is fan van de Pietje Bell dvd's. Hij heeft zelfs een Pietje Bell pet. Zoonlief vond het zo geweldig dat hij zelfs van zijn stoel afviel. Tijdens de hele musical heeft hij zijn petje opgehouden, want dat had de echte Pietje Bell volgens hem ook. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen