donderdag, april 20, 2006

Het venijn zit in de staart

Tot op heden 317,00 uitgegeven, waarvan 90,00 gespaard voor de keuken.

Dus 227,00 vanaf 25 maart. Dat is 133,00 over voor de komende 5 dagen.


Maar a.s. weekend wordt mijn achtertuin gedeeltelijk opnieuw bestraat, een
deel omdat dat toch moest door de aanbouw van de serre bij de buren, een ander
deel, omdat het pad van de schuur naar het achterpad wat verbreed dient te
worden.

Het deel aan de voorkant tegen het huis aan kan dan ook meteen weer opgehoogd
worden.

De stratenmaker die dit werk gaat doen is weken later dan ik dacht. Nu kan ik
ook zeggen, dit geld komt van het deel reserve uit de pot vaste lasten.

Ik ga lekker kleding kopen of spaar het voor zakgeld tijdens de vakantie.

Ik zie wel. Fijn dit luxe probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten