dinsdag, april 11, 2006

Ongevraagde reclame


Jaren terug heb ik me aangemeld bij Infofilter en dat helpt goed. Vrijwel nooit meer reclame.

Onlangs heb ik ietwat make-up besteld bij Yves Rocher. Het gekochte heb ik laten sturen aan mijn werk-adres. Wel zo makkelijk. Tot mijn grote verbazing kreeg ik op mijn werk reclame van Readers Digist. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Yves Rocher gaf onmiddellijk toe, dat zijn adressen doorverkopen en zouden me van de lijst halen. Ondanks dat kreeg ik voor de tweede keer reclame van Readers Digist. Een pittig telefoontje naar deze organisatie stopte de reclame.

Nu, vandaag, tref ik zomaar 4 stuks reclame bij de post aan!
Ik ben nu in het bezit van een lotnummer 764110 voor een contant geldcheque van Garant-o-matic.
Een persoonlijke brief van de BankGiroLoterij, een brief van Stichting Aap en een grote enveloppe met een unieke BMW-auto met wincode van de Nationale Postcode Loterij.

Bedankt, maar toch liever niet!

Ik durf zomaar te beweren, dat de kans om te winnen, gering is. Misschien dat ik zelf maar een loterij ga opzetten. Dat levert vast het meeste op.
Een lange tijd heb ik automatisch meegespeeld met de Staatsloterij, maar na jaren stond ik toch iets in de min, dat ondanks dat ik eerder toch ƒ 500,00 had ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen