zondag, april 30, 2006

Woedend

Weer een keer heb ik me voor het karretje laten spannen. Schreef ik eerder dat de
Film " Memoires of a Geisha"
mij ontroerde, door de eetafspraak met AQ de avond daarvoor.

Het is duidelijk niet voor mij weggelegd om een langdurige duidelijke relatie met vertrouwen en de hele rest voor elkaar. Vanavond is de afspraak niet doorgegaan, om onduidelijke redenen. Ik houd hier niet van en ik ben woedend. Of moet ik gewoon accepteren dat het aan ons beiden ligt?


Wat het ook is, ik ben boos.

4 opmerkingen:

  1. ja je kan wel boos zijn maar houd wel erg in je bent een zelf standige vrouw die haar eigen wil doed zo als zij zelf wil het kan verschillende oorzaken zijn bekijk het rustig en gaat er dan met overleg er over praten dan komt je wel er achter hoe het zit
    ik wens je veel geluk
    groeten Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte. Ik hoop dat het opgelost kan worden.

    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rot is dat, zo'n afspraak die niet doorgaat en dan ook nog om vage redenen.

    Wat zeggen ze ook alweer (altijd diegenen die al een relatie hebben...duh); geen hand vol, maar een land vol, er zijn meer vissen in de zee etc etc etc..

    Ik zeg meestal; Next!

    (Nou ja...pas na het uithuilen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Heleen, mogelijk dat ik hierdoor nog wat zelfstandiger word. Mogelijk dat ik teveel rekening heb gehouden met de ander.

    @Ik zal hem maar los laten.

    @Citroenvlinder, inderdaad is het voor mensen die een relatie hebben anders dan voor de ongebondenen.
    Geen energie meer in steken. klaar, Next.

    BeantwoordenVerwijderen