woensdag, mei 10, 2006

Autoverzekering


Ook de autoverzekering moet geloven aan de drang tot consuminderen. De all-risk polis is opgezegd.
De WA verzekering met beperkt casco komt hiervoor in de plaats. Besparing 298 euro.

Ik heb nooit zo geloofd in iets anders dan de all-risk polis. Maar nu? OK, dan toch maar doen.
Volgens www.independer.nl is de dagwaarde van mijn auto nog slechts 2.800 euro.
Ik rijd gewoon veel te weinig. 4.000 Km heb ik sinds begin augustus 2005 gereden. Stond op het kaartje van de garage.

Ik ben verzekerd bij Polis direct. Die verzekeraar die beweert dat zij altijd 10% goedkoper zijn dan de concurrent en dezelfde condities hebben. Ik kan u verzekeren, dat klopt.

Helaas heb ik ook een keer een ongeluk veroorzaakt, en de afrekening was perfect.

Toen ik Polis direct aan de telefoon had, vanmorgen, zei ik dat ik nog even zou gaan kijken op www.independer.nl om te zien of er toch niet een voordeliger polis was.
Misschien daardoor is de premie van 266 euro zo voordelig. De voor mij goedkoopste premie bij www.independer.nl was nog altijd 25 euro duurder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten