zaterdag, mei 06, 2006

bloesemtocht


Vandaag een fietstocht gemaakt van 40 kilometer door de Betuwe, langs de Linge. Was een mooie tocht. Twee weken terug was er de bekende Rode Kruis Bloesemtocht. Door het koude voorjaar was er geen bloesem te zien. Tot een aantal jaren terug wandelde ik 40 km, nu fiets ik 40 km op een dag.
Beetje muttig dus, maar ik deed het om het gezelschap, dus het was bovenal gezellig....
Nou ja, er fietsten veel lange rokken mee. Ik geloof dat ik uit de toon viel met lange broek en t-shirt hemdje. Tis niet anders. Ik wist niet wat ik zag, al die degelijke types. Bij de start waar de kaarten gekocht moesten worden, kon je ook hoeden kopen!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo hier met Heleen nu ik woon in de Betuwe langs de lingen plaatsje buren heel bekend liever gezegd stad we hebben stads rechten koningin juliana was hier erg bekent
    waar ben jij geweest???????
    groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Heleen, Geldermalsen, aan de Industrieweg ben ik geweest.

    De tocht ging veel langs de Lingedijk, Appeldijk. Beesd zag ik op een bordje, door Tricht fietsten we. Het was druk met mensen. Ik ken de Appeldijk van het plaatsje Heukelum. Na de fietstocht vermoed ik dat de Appeldijk in meerdere gemeenten voorkomt.
    We zijn niet bij Buren geweest. Maar je woont in een mooie omgeving. Beter dan de Randstad.

    BeantwoordenVerwijderen