donderdag, mei 18, 2006

Da Vinci Code


De film de Da Vinci Code is spannend en geweldig van het begin tot het einde. Het boek heb ik al weer 1,5 jaar op vakantie gelezen. Al kende ik het verhaal, ik bleef het een spannende film vinden, met wel trekjes o, hebben ze dat zo verfilmd. De film was echt precies volgens het boek.

De preview is goed te zien op Sony pictures.

De rooms katholieke kerk komt er niet goed van af in de film, maar aan het einde vertelt Dr. Robert Langdon iets over een persoonlijk geloof en dat vind ik prettig om te zien.

Het is een lange film, die 2 uur en 40 minuten duurt inclusief de voorreclames.

Lekker dat Pathe abonnement. Voor de lijn is het beslist af te raden om 's middags om 5 uur naar de bioscoop te gaan. Een kleine verpakking pop corn kost 3 euro, dat is duur, dat is dom, voor het geld, de gezondheid en de lijn. Nou ja, de gevolgen zijn wel te raden.

4 opmerkingen:

  1. nu je heb weer genoten van de film
    nu ik heb nog nooit een bioscoop van binnen gezien dus kan niets er over zeggen en mijn beursje is daar niet opgerekend
    groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Heleen, wat jammer, dat je je dat niet kunt veroorloven.
    Ik hoop dat je toch fijne dingen kunt doen.

    Ik voel me bevoorrecht, met zoveel leuke dingen, die ik meemaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really amazing! Useful information. All the best.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
    »

    BeantwoordenVerwijderen