woensdag, mei 03, 2006

Dinsdagavond


De verjaardag was leuk, ik had het niet willen missen. Alleen laat natuurlijk, zeker voor iemand die al om 6 uur 's morgens naast het bed staat.

Vanmorgen een uur uitgeslapen. Ik voelde me vandaag niet echt fris en had, mede door de mooie dag, het vooruitzicht op de komende vrije dagen, moeite me te focussen op het werk.





Vandaag bij thuiskomst, ontving ik 3 bloeiende tuinplanten en kon ik meteen mee
eten. Dat zijn nog eens mooie verrassingen voor een single.

Ze hadden het leuk gehad bij de musical van Pietje Bell. De zaal was niet helemaal vol en 50% van het publiek was kind. Ze waren, mede door de opbrekingen in Rotterdam, pas om kwart voor 11 thuis. Dat is beslist te laat om daarna nog naar een verjaardag toe te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen