vrijdag, mei 05, 2006

Haarkleurmiddel Grecian Lady 2000


Vandaag hoorde ik dat een vrouw die vrijwel altijd haar haar verfde, dit sinds november 2005 niet meer doet, maar het product Grecian Lady 2000 gebruikt.

Naarmate we ouder worden verdwijnt het pigment uit de haren. Dit product vervangt dit pigment met andere stoffen, waardoor het haar weer de oude natuurlijke kleur krijgt.

Komt dit bericht net nadat ik speciaal naar de Makro geweest ben om daar goedkoop Guhl shampoo met henna in te slaan. Nu is de rit naar de Makro bijna 6 km door mooi Midden Delfland, maar toch.

3 opmerkingen:

  1. ik dacht dat het voor mannen was of het zo is wat ze zeggen ik moet het eerst zien mijn haar word al behoorlijk grijs verven heb ik niet gedaan maar als het waar is sta ik er echt voor open
    nu de groetjes en prettig weekend
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Heleen, Het lijkt me best veel werk eerst 3 weken iedere dag inmasseren. Hoe ziet het haar er dan uit?
    In ieder geval zijn er al 5 mensen waarvan ik heb gehoord dat ze het proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nu ik heb je berichtje gelezen maar het is niet voor mij ik heb heel lang haar dus veelste veel werk ik heb nu al veel werk met het haar maar af knippen doet ik niet dus gegroet Heleen

    BeantwoordenVerwijderen