zondag, mei 07, 2006

Mag het wat minder zijn?

Brigitte, Carole, Jacomnie en Marga zijn er weer in geslaagd om een nieuw blad te maken.


Leuk blad " Mag het wat minder zijn" weer dat nu voor de 3e keer dit jaar is uitgekomen, vol met leuke artikelen, zoals


  • Consuminderen in en om het huis
  • De gevorderde vrek?
  • Kies eieren voor je goede geld (verhaal en recepten)
  • Het veldboeket
  • Consminderige hobbies
  • Veel tips.

Duur? Nee voor 10 euro per jaar krijg je 6 tijdschriften in huis, of 17,50 euro voor 2 jaar.
Een gratis proefexemplaar krijg je toegestuurd, wanneer je dat echt wilt hier. Wanneer je besluit om die e-mail te versturen, wil je dan deze weblog er bij vermelden? Bedankt

Update: het e-mail icoon bij de comments werkt niet. Voorlopig heb ik rechts bovenaan de juiste link geplaatst.

2 opmerkingen:

  1. nu ik kreeg van de morgen bericht dat ik een blad krijg ,,mag het wat minder zijn,, der aan komt

    ik heb namens jou gedaan
    nog een vraagje ?
    de naam die je draag kan die vrij gegeven worden dat schrijf beter is net dat je in de lucht schrijf
    hartelijke groeten Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Heleen, ik begrijp dat het net lucht is, maar ik wil liever niet al te publiekelijk bekend staan. Het is niet leuk om bekend te staan en over geld te praten.
    Ik vraag me toch al af, wie mijn weblog kent. Immers veel mensen kennen mij. Maar wanneer je wilt, druk je de enveloppe en schrijf je een e-mail. Die beantwoord ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen