vrijdag, mei 19, 2006

Prijzen omlaag bij AH


Of we hebben nog steeds teveel betaald, maar nu na 3 jaar prijzenoorlog gaan opnieuw 1.000 artikelen in prijs omlaag bij Albert Heijn.

Ik dacht werkelijk dat de economie aan het aantrekken was, immers volgens het CBS is het consumentenvertrouwen omhoog, volgens het GFK besteden we weer meer geld in de winkels. Laurus heeft het voor altijd moeilijk gekregen en wordt verkocht. Mij hoor je niet klagen. Niet dat ik vaak bij Appie kom, maar die enkele keer dan.

5 opmerkingen:

  1. Kijk daar hou ik van!!! Maar niet alleen de AH hoor, ook de Aldi.
    En het scheelt echt aanzienlijk. Zo betaalde ik nu voor anderhalve liter cola light maar 29 ct. En een rol vuilniszakken was 1,19 en nu 79 ct.( en beiden waren het geen aanbiedingen, maar blijvend in prijs verlaagd) Heerlijk. Ik geniet er van zolang het duurt, wante noemen het wel blijvend, maar ik ken hun "blijvend".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Gerdien, dat is enorm voordelig cola voor 29 cent en vuilniszakken voor 79 cent.Ik ga ook eens kijken bij AH.

    Ik heb een kliko en daar passen ook de pedaalemmerzakken van de Aldi in. Groot vuil, gaat er los in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. citroenvlindervrijdag, 19 mei, 2006

    Ha!! Die cola had ik ook van de week. Ik verbaasde me erover dat hij maar 29 cent was. Bij de Dirk betaal ik 37 cent namelijk en dat vond ik al goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Citroenvlinder, ook goedkoop 37 cent voor zo'n fles cola. Zeker als je bedenkt dat een 2 liter fles Bar-le-duc al 53 cent kost bij Bas en 51 cent bij de Makro.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
    »

    BeantwoordenVerwijderen