dinsdag, mei 09, 2006

Spaarlampen


Van de cadeaubon die ik kreeg van het Nipo heb ik twee spaarlampen gekocht.

Immers, omdat ik vaak weg ben en in een benedenhuis woon, heb ik een schakelaar
die er voor zorgt dat een lamp een vooraf vastgesteld aantal uren gaat branden.
Op die manier lijkt het huis altijd bewoond. Ook wanneer ik om 8 uur 's avonds thuis kom en de kliko bak staat nog aan de straatkant.

In deze schemerlamp past de nieuwe spaarlamp! De vorige lamp had slechts 40 watt. Dankzij de spaarlamp die gelukkig niet meer zo groot is als de vroegere spaarlampen en slechts 4 watt.

Het scheelt niet veel, maar het is weer een kleine besparing.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Heleen, Je comment stond er twee keer, ik dacht deze een keer te verwijderen, verwijder ik ze allebei!!!

    Ik zal eens gaan kijken bij de Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen