zondag, mei 07, 2006

Werken vandaag, ook al schijnt de zon.


Vandaag ondanks het mooie weer, toch maar eens flink aan het werk.Website afmaken, eindelijk.
Een nieuwe opdracht voor een website met mogelijke vergoeding!!!! hoop ik deze week binnen te krijgen! Die website is eenvoudiger dan de website voor de kunstenares. Ze weet niet precies wat ze wil, en dat maakt het proces nogal lastig. Wanneer die gereed is zet ik de link er naar toe op mijn weblog.

Het leven is de laatste tijd iedere dag leuke dingen. Het kan niet op: De afgelopen dagen heb ik gezeild, gewerkt in de moestuin, gefietst. Het werk blijft liggen, de liefde is zoals de laatste tijd op een laag pitje. Het ligt aan mij, dat weet ik. Ik zoek ze er op uit. Combinatie van factoren. Liever een vriendschap die niet te veeleisend is, maar toch met de juiste man enz. Geen neuroot enz. Zo heb ik nog wel een lijstje. Het gaat om de juiste klik.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen