zondag, oktober 15, 2006

Route Mobiel - Polis Direct

Als vaste klant van Polis Direct kan ik me voor het bedrag van 47,50 het hele jaar verzekeren voor pech onder weg, daarvoor mag de auto niet ouder zijn dan 10 jaar.

De prijs bij Route Mobiel gaat komend jaar omhoog van 50 naar 55 euro.

Kortom, de moeite waard om over te stappen en 7,50 bespaard.

Alleen dat opzeggen bij Route Mobiel, zou dat ook via de website kunnen? Vast wel.

Waarom ik een autoverzekering heb bij Polis Direct?
Jaarlijks check ik de goedkoopste autoverzekering via www.independer.nl. Vervolgens bel ik naar Polis direct, met de goedkoopste prijs en zij verlagen de premie, indien nodig.
Polisdirect gaat daar nog eens 10% onder zitten. Ik heb 1 x schade gehad en die werd prima uitbetaald. Vorig jaar een gratis slipcursus en dit jaar een gratis autowasbeurt.

1 opmerking:

  1. Ja wij gebruiken ook de module van independer op onze site. Vind het echt een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen