dinsdag, november 07, 2006

Energiebesparende tip

Sinds enige tijd viel mij op dat mogelijk het uit-knopje van het koffiezetapparaat mogelijk niet volledig goed werkt.

Het klopt! Ik trek nu de stekker uit de wandcontactdoors, of zoals sommigen zullen zeggen, het stopcontact.

Mijn energieverbruik is opeens beduidend lager en dat komt niet alleen door mijn spaarlampen.


Tenzij je een inbouw koffiezetapparaat hebt, is het verstandig om de stekker er uit te trekken. Lastig? Toch leuk verdiend, deze handeling.

2 opmerkingen:

  1. Goed gezien !

    Groet. Marie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stekkerdozen die je met een knop kunt uitzetten zijn ook handig. Ik heb er drie. Eentje bij de tv en verdere apparaten, eentje bij de computer en eentje in de keuken. Met een druk op de knop er geen reststoom meer verspild en als de bliksum inslaat zijn je apparaten nog heel.

    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen