donderdag, november 23, 2006

Keukenconcurrent -vervolg

Al tijden wil ik nog kastjes er bij in mijn nieuwe keuken. De Keukenconcurrent houdt regelmatig van die 50% korting weekenden.
Eerder wilde ik wachten tot er zo'n weekend bij mij in de buurt kwam. Toen het zover was, had ik weer andere afspraken en 1 keer heb ik het over het hoofd gezien.

Gisteren in een ander filiaal van de Keukenconcurrent heb ik prijsopgave gevraagd van 1 kastje.

De vraag is heel simpel: "Kunt u me vertellen wat een 80 cm breed kastje van dat merk in die maat kost."

Ik verwacht een simpel antwoord in korte tijd. Maar nee, ik moet mijn naam en adres doorgeven. Kopje koffie drinken en met de verkoper die de cursus: "Hoe houd ik zo lang mogelijk de klant binnen" heeft gevolgd, verplicht antwoorden op nog 5 onbeduidende vragen. Als ik een beetje kortaf word van zulke vragen, hetstel ik me alsnog. Ik ga niet meer in op dergelijke vragen.

Ik had nog een paar vragen, maar die houd ik maar voor me.

Het antwoord op de vraag is: 636 euro, maar met korting 500 euro.
Vervolgens zeg ik dat ik er nog even over moet nadenken en loop weg, de rest van de vragen stel ik niet meer.

Mij is duidelijk, dat keukenverkopers gehaaide verkopers zijn. Trekken, trekken en nog eens trekken.

Update:De Keukenconcurrent is klantvriendelijker geworden, het lijkt wel of er een andere wind is gaan waaien binnen dit bedrijf. Ook op de TrosRadarsite staan minder klachten

1 opmerking: