maandag, november 27, 2006

Loge

Mijn broer is zondag met zijn hele hebben en houden aangekomen.
Vandaag zijn er nieuwe sloten op zijn huis gezet, de politie geinformeerd, de krantenbezorger afgezegd, de post doorgestuurd, de makelaar besteld voor a.s. woensdag.

Het laat me niet los en ik kan me moeilijk op mijn werk concentreren. Het is druk, superdruk.
Toevallig heb ik a.s. weekend nog gasten voor vrienden op de fiets, maar dat gaat voorlopig niet door. Jammer, zo vaak heb ik geen betalende gasten.

Ik had niet gedacht dit ooit nog te schrijven, maar eigenlijk heb ik nauwelijks tijd voor een weblog. Toch blijf ik schrijven.

2 opmerkingen:

  1. Ik lees met je mee en ben heel benieuwd hoe het afloopt! Wel heel goed van je dat je je broer in deze moeilijke tijd ondersteunt!

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schrijf maar lekker van je af. Moeilijke situatie is dit.

    BeantwoordenVerwijderen